5:30-8:30 – SCHODZENIE SIĘ DZIECI DO PRZEDSZKOLA
– zabawy twórcze / dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne/,
– praca indywidualna, wspierająca rozwój dziecka,
– przygotowanie  do zajęć,
– ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe / przy muzyce, ze śpiewem/.

8:30 – 9:00 – PRZYGOTOWANIE  DO  ŚNIADANIA:
– czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.

9:00-9:30 – ŚNIADANIE:
– kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłku.

9:30 –11:00 – ZINTEGROWANA  DZIAŁALNOŚĆ  EDUKACYJNA W  OKREŚLONYCH  OBSZARACH , ZGODNYCH Z REALIZOWANĄ  PODSTAWĄ  PROGRAMOWĄ WYDAWNICTWA MAC EDUKACJA
– edukacja zdrowotna, przyrodnicza, ekologiczna,
– edukacja językowa, matematyczna, artystyczna,
– edukacja społeczna, wprowadzanie w świat wartości.

11:00-11:45 – AKTYWNOŚĆ JEDNOLITA  I  ZRÓŻNICOWANA, INSPIROWANA  PRZEZ  NAUCZYCIELA / w sali lub ogrodzie /:
– zabawy i gry sportowe /ćwiczenia kształtujące postawę /,
– spacery i wycieczki /obserwacje przyrodnicze, prace w ogrodzie/,

11:45-12:00 – Przygotowywanie do obiadu
– doskonalenie czynności samoobsługowych w szatni i łazience.

12:00-12:30 – Obiad
– ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami,
– wyrabianie nawyku zdrowego odżywiania się.

12:30-13:45 – Odpoczynek poobiedni

Dzieci młodsze:
– leżakowanie-  wg potrzeb dzieci, słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej

Dzieci starsze:
– zajęcia i zabawy wyciszające, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie bajek,
– kontynuacja zajęć edukacyjnych, inicjowanych przez nauczyciela, zabawy integracyjne, tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne /praca indywidualna i zespołowa w sali i w ogrodzie/,
– zajęcia dodatkowe.

13:45 -14:00 – Przygotowywanie do podwieczorku, – czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.
– kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłku.

14:00-14:15 – Podwieczorek

14:15-15:45 – ZABAWY  STYMULUJĄCE  AKTYWNOŚĆ  DZIECKA :
– integracyjne, tematyczne, ruchowe, dydaktyczne,
– praca indywidualna wspomagająca rozwój dziecka /kompensowanie deficytów rozwojowych, praca z dzieckiem zdolnym/,
– obserwacje przyrodnicze  /w sali i w ogrodzie /.

15:45 -16:00 – Przygotowywanie do II podwieczorku – czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.
– kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłku.

16:00 -16:15 – II podwieczorek

16:15-19:00 – zajęcia i zabawy wyciszające, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie bajek,
– kontynuacja zajęć edukacyjnych, inicjowanych przez nauczyciela,
– zabawy integracyjne, tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne /praca indywidualna i zespołowa w sali i w ogrodzie/ rozchodzenie się dzieci do domów.